ZADANIA
Najważniejsze zadania, realizowane zgodnie z obecną strukturą Działu
Sekcja Interwencji i Wsparcia
-
bieżąca pomoc użytkownikom (Helpdesk) w zakresie sprzętu i oprogramowania
-
obsługa Centrum Personalizacji Kart Procesorowych
-
instalacja i konfiguracja stacji roboczych i terminali w pionie administracyjnym i naukowo-dydaktycznym
-
obsługa formalna wniosków dotyczących linii telefonicznych oraz kont w systemach informatycznych
-
weryfikacja potrzeb jednostek organizacyjnych w zakresie infrastruktury informatycznej
-
konsultacje w zakresie procesu zakupu infrastruktury informatycznej, sprzętu i akcesoriów komputerowych
Sekcja Administracji Systemami IT
-
projektowanie i zarządzanie urządzeniami infrastruktury sieciowej i serwerowej
-
monitorowanie pracy urządzeń, systemów oraz oprogramowania użytkowego Uczelni;
-
administrowanie centralnymi usługami informatycznymi (poczta elektroniczna, wewnętrzna sieć komputerowa)
-
zabezpieczenie wykonania bieżących kopii bezpieczeństwa wdrożonych systemów oraz gromadzonych na nich zasobów Użytkowników
-
sporządzanie specyfikacji technicznych na potrzeby SIWZ w zakresie infrastruktury teleinformatycznej KUL
-
sprawowanie nadzoru nad realizacją usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne w zakresie zadań Sekcji
Sekcja Cyberbezpieczeństwa
-
szacowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego KUL
-
monitorowanie zdarzeń i obsługa incydentów bezpieczeństwa
-
wdrożenie i utrzymanie norm w zakresie bezpieczeństwa IT
-
okresowe audyty dostępów oraz wewnętrzne testy bezpieczeństwa
-
opracowywanie dokumentacji oraz procedur wewnętrznych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego