Tutoring
Z uwagi na szeroki charakter oraz różnorodność rozumienia pojęcia „tutoring”, Ministerstwo Edukacji i Nauki wypracowało w ramach projektu „Mistrzowie dydaktyki" następującą definicję:
Tutoring to zorganizowana zindywidualizowana praca, szczególnie z wybitnymi i zmagającymi się z trudnościami studentami (1:1, w małych grupach, rzadziej w większych grupach) w ramach programów/zajęć na uczelni (lub online), uwzględniająca różnorodność doświadczeń studentów, dyscyplin, umiejętności akademickich, specjalizacji, potrzeb, oczekiwań itp. i umożliwiająca studentom osiągnięcie celów akademickich i rozwojowych.
Eksperci Centrum Dydaktyki Akademickiej KUL w ramach realizacji projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni przygotowali publikację pt. "Tutoring dla początkujących. 5 kroków do wdrożenia indywidualizacji nauczania". Zapraszamy do lektury!
Więcej informacji o tutoringu:
- akademickim w zakładce Działalność: Nowoczesne metody dydaktyczne
- personalnym w zakładce Działalność: Strefa Opiekuna Roku
Skontaktuj się z ekspertami CDA w zakresie tutoringu