Seminarium magisterskie „Internet” 2023/2024
dr hab. Lech Giemza, prof. KUL
-
Wykorzystanie narzędzi internetowych w promocji turystycznej.
-
Podcasty literackie jako zjawisko kulturowe: charakterystyka, geneza, perspektywy.
-
Gry komputerowe jako kontekst w literaturze i filmie.
-
Rozgłośnie radiowe w Polsce i na świecie wobec ekspansji „nowych mediów”: szanse i wyzwania.
-
Toposy tradycyjnej kultury w grach fabularnych – przykłady intertekstualnych nawiązań.
-
Videoblogi poświęcone kulturze i literaturze – strategie nadawcze.
-
Promocja książki z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
-
Grywalizacja jako element edukacji.
-
Funkcjonowanie Kościoła w sieci – przykłady wykorzystania Internetu jako narzędzia ewangelizacji.
-
Podcasty i vlogi religijne, charakterystyka zjawiska.
-
Popularność influencerów wśród dzieci i młodzieży jako wyzwanie wychowawcze.
-
Poezja internetowa – strategie komunikacji, style odbioru.
Ostatnia aktualizacja: 16.11.2023, godz. 13:35 - Magdalena Grela-Tokarczyk