Filologia polska I stopnia
karty przedmiotu
rok 1
analiza_i__interpretcja_dziel_nowych
czytanie_dramatu__antyk__barok_1
gramatyka_opisowa_-_fonetyka_i_fonologia
gramatyka_opisowa_-_slowotworstwo
historia_literatury_-_analiza_i_interpretacja_dziel_dawnych_sredniowiecze_-_barok
historia_literatury__analiza_-_oswiecenie
jezyk_polski_dla_celow_specjalistycznych_nauka_turystyka_biznes
korespondencja_sztuk_literatura_-_sztuki_plastyczne_1
kultura_polska_dla_studnetow_z_zagranicy
lacina_z_elementami_kultury_antycznej
literatura_powszechna_-_oswiecenie
literatura_powszechna_sredniowiecze_barok
podstawy_wlasnosci_intelektualnej
rok 2
biografietwórców
historia_kina_specj_teatr_film
historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_pozytywizm
historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_romantyzm
korespondencja_pisarzy_z_dziecmi
kultura_polska_dla_studnetow_z_zagranicy_1
nowe_zjawiska_w_sztuce_filmowej
od_sceny_misteryjnej_do_komedii_dell_arte
okres_swietnosci_teatru_hiszpanskiego_i_francuskiego
proces_powstawania_przedstawienia
proseminarium-literaturoznawstwo
romantyzm_w_perspektywie_etno-komparatystycznej_-_problem_fantastyki_literackiej
rok 3
dialektologia_z_socjolingwistyka
estetyka_i_aksjologia_-_zjawiska_i_problemy_konwersat_-_i_stp_fp
glowne_nurty_polskiego_romantyzmu_na_tle_europejskim
gramatyka_historyczna_jezyka_polskiego
historia_literatury_modernizmu
historia_literatury_polskiej_po_1918_r__
kradziez_literacka_w_kulturze_epok_dawnych
nowa_kultura_-_kultura_w_mediach
oto_odlatuje_poezja_europejska_xvi_i_xvii_w-_w_spotkaniu_z_ponadzmyslowym
przelamywanie_konwencji_dramatyczno-teatralnych
seminarium_licencjackie_literaturoznawcze_
wspolczesne_zycie_literackie_i_kulturalne
wybrane_zagadnienia_literatury_emigracyjnej_-_konwersatorium
Filologia polska II stopnia
karty przedmiotu
codziennosc_i_niezwyklosc_w_wieku_oswiecenia
doktryny_estetyczne_i_literackie
dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_podstawowej
dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_ponadpodstawowej
jezyk_polski_jako_dziedzictwo_narodowe
komparatystyka_intersemiotyczna_i_jej_romantyczne_konteksty
kultura_polska_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego_2
literatura_ostatniego_trzydziestolecia_-_miedzy_wysokimi_standardami_a_rozrywka
metodologia_badan_nad_jezykiem
najnowsze_zjawiska_w_literaturze_polskiej
nowoczesne_technologie_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego
polscy_pozytywisci_i_modernisci_spoza_kanonu_lektur
praktyki_w_sektorze_kreatywnym
przemiany_wspolczesnej_polszczyzny
rozwijanie_sprawnosci_cwiczenia
rozwijanie_sprawnosci_konwersatorium
sprawnosc_i_poprawnosc_jezykowa
teatr_wspolczesny_wybitni_tworcy_i_ich_dziela
wiedza_o_komunikacji-_wybrane_zagadnienia
wielkie_tematy_i_motywy_sztuki_europejskiej_i_swiatowej
wielokulturowosc_polskiej_literatury_wspolczesnej
wybrane_zagadnienia_z_teorii_literatury
zaawansowane_technologie_cyfrowe_w_pracy_filologa
Ostatnia aktualizacja: 30.01.2024, godz. 17:21 - Magdalena Grela-Tokarczyk