11.12 2007 „Czy wiesz, kto Tobą manipuluje?”- ogólnopolska konferencja naukowa
Konferencja zorganizowana przy współpracy z Kołem Naukowym Studentów Psychologii miała na celu ukazanie czym tak naprawdę jest manipulacja, zagrożenia związane z tym zjawiskiem oraz zwrócenie uwagi na jego wielowymiarowość. Uczestnicy konferencji mieli okazję dowiedzieć się między innymi na czym polega manipulacja w polityce, mediach, jak bronić się przed manipulacją w sektach, czy manipulacja jest problemem europejskim, kiedy mamy do czynienia z manipulacją językową oraz co to jest NLS.
11-13. 03 2008 „Białe jest czarne, czarne jest w kropki, czyli cała PRawda o marketingu politycznym”- ogólnopolska konferencja naukowa
Ogólnopolska konferencja w ramach której poruszyliśmy zagadnienia z dziedziny marketingu politycznego oraz kreacji wizerunku, gdyż w naszym mniemaniu jest to tematyka aktualna, interesująca oraz pozwalająca zaszczepić w młodych ludziach ciekawość poznawczą.
Konferencję rozpoczęliśmy sesją wykładową, podczas której słuchacze mieli okazje zapoznać się z najnowszymi prądami teorii marketingu politycznego, PR oraz kształtowania wizerunku. Tego dnia odbyły się także imprezy towarzyszące (metamorfoza wizerunku w praktyce, oraz seminaria z technik kształtowania wizerunku).
Drugiego dnia miała miejsce dalsza część wykładów zakończona panelem dyskusyjnym, oraz sesja warsztatowa, której celem był praktyczny rozwój umiejętności związanych z tematyką konferencji. Wieczorem w ramach cyklu "Noc reklamożerców" odbyła się emisja reklam nie tylko politycznych.
Ostatni dzień konferencji poświęcony był wyłącznie studentom: podczas sesji wykładowej młodzi badacze mieli szanse zaprezentować swoje naukowe osiągnięcia. Tego dnia miały także miała miejsce dalsza część sesji warsztatowej.
18 - 30.04 2008 XV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej AKTUALIA 2008-
przedsięwzięcie współorganizowane przez Koło Naukowe Psychologii Zarządzania oraz Koło Naukowe Studentów Psychologii
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji były „Nowe horyzonty psychologii”, a dodatkowo podzieliliśmy program na bloki tematyczne. Wśród tematyki znalazły się m. in. takie zagadnienia, jak: psychologia kliniczna, psychologia sportu, psychologia geniuszu (wybitnych zdolności), psychologia a humor, psychologia reklamy oraz psychoterapia. Akcja od wielu lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem środowisk akademickich i ma przybliżać szerszemu gronu odbiorców różnorodne aspekty psychologii wraz najnowszymi doniesieniami z danej dziedziny. Podczas konferencji była także okazja do wzięcia udziału w różnorodnych warsztatach mających na celu aktywny udział osób w przygotowanym przez prowadzących programie- w ofercie m.in. żonglowanie, elementy samodoskonalenia i psychoterapii, zagadnienia autoprezentacji oraz arteterapia.
Ostatnia aktualizacja: 02.12.2013, godz. 09:20 - Joanna Mierzwińska