ROK I:
geneza_i_dyfuzja_innowacji_konw. ilosciowe_metody_badan_rynku_i_opinii_publicznej jakosciowe_metody_badan_rynku_i_opinii_publicznej katolicka_nauka_spoleczna_etyka_spolecznogospodarcza_ katolicka_nauka_spoleczna_sem.
metodologia_nauk_spolecznych_wykl.
metody_badan_ilosciowych_-_wyrownujace
procesy_przemian_spoleczenstwa_globalnego socjologia_makrostruktur_i_ruchow_spolecznych
socjologia_partycypacji_spolecznej_
socjologia_stylow_zycia zastosowanie_indywidualnych_wywiadow_poglebionych_w_badaniach_rynku_i_opinii_publicznej_
zastosowanie_pakietu_spss_w_analizie_danych_empirycznych_ zastosowanie_zogniskowanych_wywiadow_grupowych_w_badaniach_rynku_i_opinii_publicznej_
ROK II:
badania_typu_mystery_shopping_ etyka_zawodowa_w_badaniach_rynku_i_opinii_publicznej filozofia_spoleczna_sem._4
geomarketingowe_analizy_danych
katolicka_nauka_spoleczna_sem.
komputerowa_jakosciowa_analiza_tekstow_
metody_badan_ilosciowych_-_wyrownujace pomiar_kapitalu_spolecznego_ludzkiego_i_kulturowego procedury_badan_ewaluacyjnych
wspolczesne_nurty_ideowe_i_ideologie_ zaawansowane_techniki_komputerowej_analizy_danych_ zarzadzanie_projektami_naukowymi_i_europejskimi_ zastosowanie_pakietu_spss_w_analizie_danych_empirycznych_
Ostatnia aktualizacja: 09.12.2019, godz. 00:46 - Tomasz Peciakowski