Projekt pn. „Doskonały dydaktyk KUL” jest realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

 

Cel główny projektu: podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji (w tym
w zakresie zielonej transformacji, cyfrowych, dydaktycznych) dla łącznie 250 dydaktyków i doktorantów (130 kobiet i 120 mężczyzn) poprzez realizację kompleksowych działań podnoszących kompetencje i/lub kwalifikacje kadry prowadzącej dydaktykę oraz doktorantów Wnioskodawcy, zgodnie z definicją grupy docelowej w okresie 1.01.2024-31.12.2026r.

 

W ramach projektu "Doskonały dydaktyk KUL" oferujemy następujące szkolenia:

 

Nazwa szkolenia

Wymiar godzinowy szkolenia

Szkolenia obowiązkowe

Metody oceniania studentów i weryfikacja efektów uczenia się

8 godz.

Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach

8 godz.

Szkolenie w zakresie celu 12 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju lub szkolenie w zakresie celu 13 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju

5 godz.

Szkolenia do wyboru

Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów

10 godz.

Wymogi merytoryczne i formalne kart przedmiotów

21 godz.

Warsztat pracy koordynatora kierunku

16 godz.

Szkolenie dla początkujących dydaktyków

34 godz.

Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych

13 godz.

Tutoring-indywidualizacja nauczania krok po kroku (tutoring zaawansowany)

16 godz.

Service learning

16 godz.

Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć

8 godz.

Student centered leargning

19 godz.

Storytelling

11 godz.

Refleksja w zajęciach dydaktycznych

7 godz.

MasterClass opiekuna roku

10 godz.

Design thinking

20 godz.

Udzielanie informacji zwrotnej studentom

8 godz.

Kim jest nasz student

11 godz.

Język angielski (poziom B2 lub wyższy)

40 godz.

Projektowanie uniwersalne

16 godz.

Emisja głosu

9 godz.

Profesjonalny profil na Linkedin

9 godz.

Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów

12 godz.

Stres w pracy nauczyciela akademickiego

5 godz.

Team based learning, project based learning

5 godz.

Wystąpienia publiczne

16 godz.

Tutoring

64 godz.

Mentoring

64 godz.

Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji

16 godz.

Międzykulturowość na uczelni wyższej

16 godz.

Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów?

16 godz.

Kurs mentoringu z certyfikatem międzynarodowym

38 godz.

 

fers_rp_ue_rgb-1-_logotypy

Autor: Jakub Zieliński
Ostatnia aktualizacja: 03.02.2025, godz. 15:20 - Dorota Prokopiak