Projekt pn. „Doskonały dydaktyk KUL” jest realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Cel główny projektu: podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji (w tym
w zakresie zielonej transformacji, cyfrowych, dydaktycznych) dla łącznie 250 dydaktyków i doktorantów (130 kobiet i 120 mężczyzn) poprzez realizację kompleksowych działań podnoszących kompetencje i/lub kwalifikacje kadry prowadzącej dydaktykę oraz doktorantów Wnioskodawcy, zgodnie z definicją grupy docelowej w okresie 1.01.2024-31.12.2026r.
W ramach projektu "Doskonały dydaktyk KUL" oferujemy następujące szkolenia:
Nazwa szkolenia |
Wymiar godzinowy szkolenia |
Szkolenia obowiązkowe |
|
Metody oceniania studentów i weryfikacja efektów uczenia się |
8 godz. |
Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach |
8 godz. |
Szkolenie w zakresie celu 12 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju lub szkolenie w zakresie celu 13 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju |
5 godz. |
Szkolenia do wyboru |
|
Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów |
10 godz. |
Wymogi merytoryczne i formalne kart przedmiotów |
21 godz. |
Warsztat pracy koordynatora kierunku |
16 godz. |
Szkolenie dla początkujących dydaktyków |
34 godz. |
Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych |
13 godz. |
Tutoring-indywidualizacja nauczania krok po kroku (tutoring zaawansowany) |
16 godz. |
Service learning |
16 godz. |
Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć |
8 godz. |
Student centered leargning |
19 godz. |
Storytelling |
11 godz. |
Refleksja w zajęciach dydaktycznych |
7 godz. |
MasterClass opiekuna roku |
10 godz. |
Design thinking |
20 godz. |
Udzielanie informacji zwrotnej studentom |
8 godz. |
Kim jest nasz student |
11 godz. |
Język angielski (poziom B2 lub wyższy) |
40 godz. |
Projektowanie uniwersalne |
16 godz. |
Emisja głosu |
9 godz. |
Profesjonalny profil na Linkedin |
9 godz. |
Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów |
12 godz. |
Stres w pracy nauczyciela akademickiego |
5 godz. |
Team based learning, project based learning |
5 godz. |
Wystąpienia publiczne |
16 godz. |
Tutoring |
64 godz. |
Mentoring |
64 godz. |
Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji |
16 godz. |
Międzykulturowość na uczelni wyższej |
16 godz. |
Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów? |
16 godz. |
Kurs mentoringu z certyfikatem międzynarodowym |
38 godz. |
Ostatnia aktualizacja: 03.02.2025, godz. 15:20 - Dorota Prokopiak