Kompleksowy KUL

Okres realizacji projektu: 1.07.2024 - 30.06.2027

Celem projektu jest dostosowanie kształcenia na kierunkach objętych wsparciem do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji, poprzez kompleksowe wzmocnienie i dostosowanie kształcenia, modyfikację programów kształcenia, podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji osób studiujących oraz osób prowadzących dydaktykę.

W zakresie wsparcia szkoleniowego kadry zaangażowanej w proces kształcenia -  zostanie przeszkolonych 120 osób, którzy prowadzą zajęcia na kierunkach objętych projektem:

  • administracja (I i II stop.)
  • architektura krajobrazu (I i II stop.)
  • bezpieczeństwo narodowe (I i II stop.)
  • biotechnologia (I i II stop.)
  • dziennikarstwo i komunikacja społeczna (I i II stop.)
  • ekonomia (I i II stop.)
  • filologia angielska (I i II stop.)
  • informatyka (I i II stop.)
  • kierunek lekarski
  • lingwistyka stosowana (I i II stop.)
  • pedagogika (I i II stop.)
  • pedagogika specjalna
  • pielęgniarstwo (I i II stop.)
  • położnictwo I st.
  • prawo
  • prawo w biznesie (I i II stop.)
  • psychologia
  • zarządzanie (I i II stop.)

 

W projekcie przewidziano dwa szkolenia obowiązkowe dla dydaktyków:

  1. Szkolenie w zakresie celu 11 (wraz z pakietem fit for 55) LUB Szkolenie w zakresie celu 15 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju (8h)
  2. Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć (8h) 

 

Tematyka pozostałych szkoleń dla dydaktyków, które będą realizowane w latach 2024-2027, obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:

  • Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach (8h)
  • Projektowanie uniwersalne (16h)
  • Storytelling (8h)
  • Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów (10h)
  • Wymogi meryt. i form. kart przedmiotów (21h)
  • Warsztat pracy koordynatora kierunku (16h)
  • Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych (13h)
  • Refleksja w zajęciach dydaktycznych (7h)
  • Design thinking (20h)
  • Udzielanie informacji zwrotnej studentom (8h)
  • Kim jest nasz student (11h)
  • Stres w pracy nauczyciela akademickiego (5h)
  • Szkolenie w zakresie efektywnego łączenia pracy/dydaktyki z życiem prywatnym(16h)
  • Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów lub szkolenie jak zaangażować studentów (12h)
  • Team based learning, project based learning (5h)
  • Wystąpienia publiczne (16h)
  • Tutoring (64h)
  • Mentoring (64h)
  • Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji (16h)
  • Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów? (16h)
  • Szkolenia z użyciem RStudio i języka programowania R (16h)
  • Przeprowadzenie szkolenia z użyciem oprogramowania RStudio i z użyciem języka programowania (24h)
  • Badania molekularne technika Real-time PCR (24h)
  • Kurs cytometrii przepływowej (16h)
  • Kurs bioinformatyczny dla dydaktyków (30h)
  • Warsztaty prowadzenie i monitorowanie badań klinicznych (30h)
  • Kurs zaawansowany obsługi narzędzi dydaktycznych cyfrowych w nauczaniu przedmiotów morfologicznych (16h)
  • Kurs IT w szpitalu i gabinecie lekarskim z elementami telemedycyny (30h)
  • Warsztaty badań eksperymentalnych (25h)
  • Język angielski B2 lub wyższy [kurs kończy się egzaminem TELC] (40h)

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY do projektu: link do Moodle

 

INFORMACJA O NABORZE NA POSZCZEGÓLNE SZKOLENIA jest publikowana na bieżąco w aktualnościach e-KUL

 

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu: fers_kk@kul.pl lub stacjonarnie CN-9, tel. +48 81 445 33 79 (w godz. 7:30-15:30).

 

Biuro projektu: Dział Projektów Akademickich

Oficjalna strona projektu: www

 

Projekt jest realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.


WSPÓŁPRACA

ikona
ikona
ikona
ikona
ikona