Kompleksowy KUL
Okres realizacji projektu: 1.07.2024 - 30.06.2027
Celem projektu jest dostosowanie kształcenia na kierunkach objętych wsparciem do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji, poprzez kompleksowe wzmocnienie i dostosowanie kształcenia, modyfikację programów kształcenia, podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji osób studiujących oraz osób prowadzących dydaktykę.
W zakresie wsparcia szkoleniowego kadry zaangażowanej w proces kształcenia - zostanie przeszkolonych 120 osób, którzy prowadzą zajęcia na kierunkach objętych projektem:
- administracja (I i II stop.)
- architektura krajobrazu (I i II stop.)
- bezpieczeństwo narodowe (I i II stop.)
- biotechnologia (I i II stop.)
- dziennikarstwo i komunikacja społeczna (I i II stop.)
- ekonomia (I i II stop.)
- filologia angielska (I i II stop.)
- informatyka (I i II stop.)
- kierunek lekarski
- lingwistyka stosowana (I i II stop.)
- pedagogika (I i II stop.)
- pedagogika specjalna
- pielęgniarstwo (I i II stop.)
- położnictwo I st.
- prawo
- prawo w biznesie (I i II stop.)
- psychologia
- zarządzanie (I i II stop.)
W projekcie przewidziano dwa szkolenia obowiązkowe dla dydaktyków:
- Szkolenie w zakresie celu 11 (wraz z pakietem fit for 55) LUB Szkolenie w zakresie celu 15 Agendy 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju (8h)
- Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć (8h)
Tematyka pozostałych szkoleń dla dydaktyków, które będą realizowane w latach 2024-2027, obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach (8h)
- Projektowanie uniwersalne (16h)
- Storytelling (8h)
- Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów (10h)
- Wymogi meryt. i form. kart przedmiotów (21h)
- Warsztat pracy koordynatora kierunku (16h)
- Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych (13h)
- Refleksja w zajęciach dydaktycznych (7h)
- Design thinking (20h)
- Udzielanie informacji zwrotnej studentom (8h)
- Kim jest nasz student (11h)
- Stres w pracy nauczyciela akademickiego (5h)
- Szkolenie w zakresie efektywnego łączenia pracy/dydaktyki z życiem prywatnym(16h)
- Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów lub szkolenie jak zaangażować studentów (12h)
- Team based learning, project based learning (5h)
- Wystąpienia publiczne (16h)
- Tutoring (64h)
- Mentoring (64h)
- Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji (16h)
- Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów? (16h)
- Szkolenia z użyciem RStudio i języka programowania R (16h)
- Przeprowadzenie szkolenia z użyciem oprogramowania RStudio i z użyciem języka programowania (24h)
- Badania molekularne technika Real-time PCR (24h)
- Kurs cytometrii przepływowej (16h)
- Kurs bioinformatyczny dla dydaktyków (30h)
- Warsztaty prowadzenie i monitorowanie badań klinicznych (30h)
- Kurs zaawansowany obsługi narzędzi dydaktycznych cyfrowych w nauczaniu przedmiotów morfologicznych (16h)
- Kurs IT w szpitalu i gabinecie lekarskim z elementami telemedycyny (30h)
- Warsztaty badań eksperymentalnych (25h)
- Język angielski B2 lub wyższy [kurs kończy się egzaminem TELC] (40h)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY do projektu: link do Moodle
INFORMACJA O NABORZE NA POSZCZEGÓLNE SZKOLENIA jest publikowana na bieżąco w aktualnościach e-KUL
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu: fers_kk@kul.pl lub stacjonarnie CN-9, tel. +48 81 445 33 79 (w godz. 7:30-15:30).
Biuro projektu: Dział Projektów Akademickich
Oficjalna strona projektu: www
Projekt jest realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.