- Katarzyna Aftyka, Obrazy ruchu w poezji Samuela Twardowskiego (na podstawie „Przeważnej legacyi” i „Nadobnej Paskwaliny”).
- Elżbieta Albingier, Kształtowanie się poetyki gawędy w pamiętniku Samuela Maskiewicza.
- Jolanta Baranowska, Docere et delectare w zbiorze kazań ks. Jacka Liberiusza „Gospodarz nieba i ziemie Jezus Chrystus, Syn Boży, Bóg wcielony, Zbawiciel i Naprawca świata”.
- Ina Baryła, Obcość, dziwność, tajemnica w "Pamiętnikach" Jana Chryzostoma Paska.
- Jarosław Bedyniak, Edycja krytyczna „Jeftego” Jana Zawickiego (praca częściowo opublikowana, wyróżniona w ogólnopolskim Konkursie im. Czesława Zgorzelskiego w roku 2011).
- Agnieszka Bieńkowska, Semantyka światła i ognia w anonimowym poemacie „Obleżenie Jasnej Góry Częstochowskiej”.
- Jakub Burchart, Schematy wątków i postaci w wybranych komediach Stanisława Herakliusza Lubomirskiego.
- Agnieszka Czechowicz, Autotematyzm i intertekstualność w poezji Kaspra Twardowskiego (praca częściowo opublikowana).
- Edyta Dworak, Edward Porębowicz – modernistyczny badacz literatury dawnej.
- Liliana Frąk, „Tobiasz wyzwolony” Stanisława Herakliusza Lubomirskiego wobec wzorca biblijnego.
- Marzena Golan, Elementy „ars memorativa w „Żywocie człowieka poczciwego” Mikołaja Reja.
- Sylwia Gryba, Karykatura wojny w wybranych komediach sowizdrzalskich.
- Żaneta Grzywacz, Sprawy miłosne w "Ogrodzie fraszek" Wacława Potockiego.
- Joanna Hałoń, Siedemnastowieczne polskie wersje dzieła Hermana Hugona „Pia desideria” (praca częściowo opublikowana).
- Marcin Jeśka, Schematy fabularne w „Filomachii” Hieronima Morsztyna.
- Grzegorz Kalamon, Kreacja poety we „Fraszkach” Jana Kochanowskiego.
- Karolina Kaźmierczak, Tradycja literacka w dziele Szymona Gawłowickiego „Jezus Nazareński”.
- Małgorzata Kędrak, Obraz Maryi w zbiorze kazań Jacka Liberiusza „Gospodyni nieba i ziemie Najświętsza Panna Maryja”.
- Lidia Kobylarz, Elementy mistyczne w „Pobożnych pragnieniach” Aleksandra Teodora Lackiego.
- Katarzyna Krak, Narracyjność w „Moraliach” Wacława Potockiego.
- Sylwia Kurzyp, Semantyka światła i ognia w "Roksolankach" Szymona Zimorowica.
- Dorota Kuśmirek-Wrzos, Proza jako mowa wiązana na przykładzie "Żywota człowieka poczciwego" Mikołaja Reja (praca częściowo opublikowana).
- Ewa Lewandowska, Komizm w pieśniach karmelitańskich z XVII i XVIII wieku.
- Agnieszka Łaskarzewska, Poetyckie obrazy ruchu w poematach epickich Stanisława Herakliusza Lubomirskiego ("Tobiasz wyzwolony" i "Orfeusz").
- Magdalena Łukawska, Wacława Potockiego cykle funeralne na śmierć dzieci.
- Mariola Łopucka, Hiperbola w lirykach J. A. Morsztyna ze zbiorów „Lutnia” i „Kanikuła”.
- Joanna Malinowska, Edycja krytyczna przekładu „Aminty” T. Tassa na podstawie rękopisu Ossolineum 1612/I.
- Magdalena Maziarz, „Pieśń nad Pieśniami” w kancjonałach karmelitańskich z XVII i XVIII weku.
- Katarzyna Misztal, Świat rzeczy w liryce Jana Andrzeja Morsztyna.
- Alina Moskal, Opis państwa moskiewskiego w pamiętnikach Samuela Maskiewicza i Stanisława Niemojewskiego.
- Tomasz Mularski, Obraz Żyda w wybranych utworach Wacława Potockiego.
- Barbara Niebelska, Estetyka cudowności w „Jerozolimie wyzwolonej” Tassa-Kochanowskiego (praca częściowo opublikowana, wyróżniona I nagrodą w ogólnopolskim Konkursie im. Czesława Zgorzelskiego w roku 2006).
- Ewa Nowak, Jana Kochanowskiego „rymy, które wolniejszymi żartami uczciwych czytelników odrażały”.
- Elżbieta Paduch, Mesjada Szymona Gawłowickiego wobec wzorca biblijnego.
- Anna Piskorska, Niemcy i Polska w "Sowiźrzale krotochwilnym i śmiesznym".
- Olimpia Przygocka, Miłość jako gra w listach Jana III i Marysieńki Sobieskich.
- Barbara Reczkowicz, Retoryczność poezji Mikołaja Sępa Szarzyńskiego (praca częściowo opublikowana).
- Paulina Rosiak, Kategoria prywatności w dziennikach podróży Jakuba Sobieskiego.
- Bożena Rudko, Erotyka i komizm w „Złocistej przyjaźnią zdradzie” Adama Korczyńskiego.
- Mariusz Serweta, Wojna nieheroiczna w liryce Jana Andrzeja Morsztyna.
- Małgorzata Sidor, Perswazja religijna w "Żywotach świętych" Piotra Skargi.
- Grażyna Symonowicz, „Historyja o siedmiu mędrcach” w przekładzie Jana z Koszyczek jako romans moralistyczny.
- Romuald Symonowicz, Polsko-angielskie paralele romansu o cesarzu Oktawianie. Studium porównawcze.
- Katarzyna Szymula, Formy kolędowe w wybranych kancjonałach benedyktyńskich.
- Joanna Tarabasz, Theatrum sarmackie w "Opisie obyczajów za panowania Augusta III" Jędrzeja Kitowicza.
- Bogumiła Tomaszewska, Pochwała oczu kobiety w poezji miłosnej polskiego baroku.
- Joanna Topor, Tradycja literacka w "Erotykach" Mikołaja Sępa Szarzyńskiego.
- Małgorzata Trętowska, Mędrzec i błazen w poezji polskiej Jana Kochanowskiego.
- Marzena Tyl, Człowiek poczciwy w „Zwierzyńcu” Mikołaja Reja, czyli „biografia bezimiennego bohatera” (praca częściowo opublikowana).
- Marek Warczakoski, Barokowe odczytania Księgi Hioba – parafrazy i nawiązania.
- Kinga Wędrychowicz, Barokowe wiersze enumeracyjne .
- Weronika Witosław, Barokowa elegia pokutna.
- Lidia Wołos, Język erotyczny w sielance dramatycznej Jana Andrzeja Morsztyna „Amintas”.
- Dorota Wójcicka, Inspiracje biblijne i obrazowanie w „Pieśniach nabożnych z różnych miejsc Ewangelij” Wacława Potockiego.
- Agnieszka Wrotny, Ewokacja wrażeń zmysłowych w sielankach Szymona Szymonowica.
- Małgorzata Zaremba, Warsztat poetycki Daniela Naborowskiego.
- Anna Zawadzka, Obrazowanie w „Transakcyi wojny chocimskiej” Wacława Potockiego.
- Katarzyna Zawadzka, Edycja krytyczna poematu „Chrystus cierpiący” Wespazjana Kochowskiego (praca częściowo opublikowana).
- Małgorzata Zwolińska, Doświadczenie egzotyki w „Peregrynacji do Ziemi Swiętej, Syrii i Egiptu” księcia Mikołaja Radziwiłła „Sierotki”.
Autor: Jarosław Bedyniak
Ostatnia aktualizacja: 13.03.2012, godz. 15:33 - Jarosław Bedyniak
Ostatnia aktualizacja: 13.03.2012, godz. 15:33 - Jarosław Bedyniak