Celem jest podniesienie kompetencji/kwalifikacji pracowników kadry zaangażowanej w proces kształcenia na 31 kierunkach, łącznie 120 osób, w zakresie:
- wykorzystania nowoczesnych narzędzi dydaktycznych i informatycznych,
- cyfrowych,
- zielonej transformacji,
- projektowania uniwersalnego.
Potrzeba i konieczność ich realizacji wynikają bezpośrednio ze zdiagnozowanych potrzeb. Zajęcia realizowane będą stacjonarnie, hybrydowo i zdalnie, z dodatkowymi godzinami indywidualnych konsultacji–w zależności od potrzeb, co wynika z wcześniejszych doświadczeń Wnioskodawcy. Prowadzone będą przez doświadczonych trenerów, zarówno pracowników naszej Uczelni, jak i z zewnętrznych firm szkoleniowych.
W ofercie projektu znajdują się następujące szkolenia:
Obowiązkowe:
- Szkolenie w zakresie celów 11 (wraz z pakietem fit for 55) i 15 agendy 2030: 8 godzin dydaktycznych
- Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć: 8 godzin dydaktycznych
Do wyboru (mozna wybrać więcej niż jedno szkolenie):
lp. | Nazwa szkolenia | Liczba godzin szkolenia |
1 | Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach | 8 godzin dydaktycznych |
2 | Projektowanie uniwersalne | 16 godzin dydaktycznych |
3 | Storytelling | 11 godzin dydaktycznych |
4 | Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów | 10 godzin dydaktycznych |
5 | Wymogi meryt. i form. kart przedmiotów | 21 godzin dydaktycznych |
6 | Warsztat pracy koordynatora kierunku | 16 godziny dydaktyczne |
7 | Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych | 13 godzin dydaktycznych |
8 | Refleksja w zajęciach dydaktycznych | 7 godzin dydaktycznych |
9 | Design thinking | 20 godzin dydaktycznych |
10 | Udzielanie informacji zwrotnej studentom | 8 godzin dydaktycznych |
11 | Kim jest nasz student | 11 godzin dydaktycznych |
12 | Stres w pracy nauczyciela akademickiego | 5 godzin dydaktycznych |
13 | Szkolenie w zakresie efektywnego łączenia pracy/dydaktyki z życiem prywatnym | 16 godzin dydaktycznych |
14 | Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów lub szkolenie jak zaangażować studentów | 12 godzin dydaktycznych |
15 | Team based learning, project based learning | 5 godzin dydaktycznych |
16 | Wystąpienia publiczne | 16 godzin dydaktycznych |
17 | Tutoring | 64 godziny dydaktyczne |
18 | Mentoring | 64 godziny dydaktyczne |
19 | Kurs mentoringu wraz z superwizją i walidacją - egzamin+certyfikat | 38 godzin dydaktycznych |
20 | Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji | 16 godzin dydaktycznych |
21 | Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów? | 16 godzin dydaktycznych |
22 | Szkolenia z użyciem RStudio i języka programowania R | 16 godzin dydaktycznych |
23 | Przeprowadzenie szkolenia z użyciem oprogramowania RStudio i z użyciem języka programowania | 24 godziny dydaktyczne |
24 | Badania molekularne technika Real-time PCR | 24 godziny dydaktyczne |
25 | Kurs cytometrii przepływowej | 16 godzin dydaktycznych |
26 | Kurs bioinformatyczny dla dydaktyków | 30 godzin dydaktycznych |
27 | Warsztaty prowadzenie i monitorowanie badań klinicznych | 30 godzin dydaktycznych |
28 | Kurs zaawansowany obsługi narzędzi dydaktycznych cyfrowych w nauczaniu przedmiotów morfologicznych | 16 godzin dydaktycznych |
29 | Kurs IT w szpitalu i gabinecie lekarskim z elementami telemedycyny | 30 godzin dydaktycznych |
30 | Warsztaty badania eksperymentalnych | 25 godzin dydaktycznych |
31 | Język angielski B2 lub wyższy | 40 godzin dydaktycznych |
Do udziału w szkoleniach zapraszamy nauczycieli akademickich i doktorantów z następujących kierunków:
- administracja I st. III rok
- administracja II st. II rok
- bezpieczeństwo narod. I st. III rok
- bezpieczeństwo narod. II st. II rok
- dziennikarstwo I st. III rok
- dziennikarstwo II st. II rok
- ekonomia I st. III rok
- ekonomia II st. II rok
- pedagogika I st. III rok
- pedagogika II st. II rok
- filologia ang. I st. III rok
- filologia ang. II st. II rok
- zarządzanie I st. III rok
- zarządzanie II st. II rok
- architektura krajobrazu I st. IV rok
- architektura krajobrazu II st. II rok
- informatyka I st. III rok
- informatyka II st. II rok
- lingwistyka stosowana I st. III rok
- lingwistyka stosowana II st. II rok
- pielęgniarstwo I st. III rok
- pielęgniarstwo II st. II rok
- położnictwo I st. III rok
- jed. mgr. Prawo V rok
- jed. mgr. pedagogika specjalna V rok
- jed. mgr. psychologia V rok
- biotechnologia II st. II rok
- biotechnologia I st. III rok
- prawo w biznesie I st. III rok
- prawo w biznesie II st. II rok
Ostatnia aktualizacja: 26.09.2024, godz. 09:22 - Dorota Prokopiak