Aspekt psychologiczny reklamy: |
DOLIŃSKI Dariusz, Psychologia reklamy. - Wrocław, 2001. |
Język reklamy: |
DUDA Aneta, Język mitu w reklamie. - Lublin, 2010. |
GRĘBOWIEC Jacek, Pragmatyka reklamy. - Kraków, 2017. |
Opracowania ogólne: |
101 reklam, które musisz znać, teksty Agata Małkowska-Szozda. - Poznań, [2012]. |
GĘDEK Marek, Reklama : zarys problematyki : podręcznik akademicki. - Lublin, 2013. |
LEWIŃSKI Piotr H., Retoryka reklamy. - Wrocław, 2008. |
Reklama prasowa |
PERCZAK Judyta, Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 : o reklamie, której nie było? - Warszawa, 2010. |
Reklama telewizyjna: |
ADAMIK-SZYSIAK Małgorzata, Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010. - Lublin, 2012. |
Autor: .
Ostatnia aktualizacja: 02.03.2022, godz. 10:57 - Małgorzata Augustyniuk
Ostatnia aktualizacja: 02.03.2022, godz. 10:57 - Małgorzata Augustyniuk