Usługi
Usługi świadczone przez DTI, przede wszystkim pracownikom i studentom, wynikają z zadań działu. Usługi zostały pogrupowane, aby umożliwić ich skrócony opis.
- Przyłączenie do sieci telefonicznej
- Przyłączenie do sieci komputerowej
- Sprzęt komputerowy
- Oprogramowanie
- Wsparcie – helpdesk
- Personalizacja kart procesorowych
Jak skorzystać z usług działu?...
DTI posługuje się elektronicznym systemem obiegu spraw jakim jest system zgłoszeń na e-KUL.
System Zgłoszeń pozwala Użytkownikowi na samodzielne zgłoszenie sprawy lub problemu (oczywiście o ile ma dostęp do e-KUL), śledzenie postępów sprawy, komunikowanie się z dyspozytorem oraz wykonawcą (lub wykonawcami).
Aby zrobić zgłoszenie, po zalogowaniu na e-KUL i wybraniu z menu opcji [Zgłoszenia], należy wybrać adresata, określić kategorię oraz krótko opisać sprawę. Sprawy związane z funkcjonowaniem S4A, e-KUL, CMS, Systemu Rekrut należy kierować do adresata Systemy Informatyczne. Pozostałe kategorie (sprzęt, oprogramowanie, helpdesk) do Interwencji Teleinformatycznych.
Oczywiście nie zawsze można zrobić zgłoszenie. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub osobistego - grupa obsługi interesantów - helpdesk - jest do Państwa dyspozycji, prosimy jednak pamiętać, że pracownicy Działu rozliczani są ze swojej pracy poprzez system zgłoszeń.