NOWOCZESNA PROMOCJA ZAGRANICZNA

 

Celem głównym Programu NAWA jest wsparcie uczelni i jednostek naukowych poprzez finansowanie projektów  ukierunkowanych na ich promocję za granicą. W ten sposób NAWA chce zaktywizować podmioty naukowe w kierunku nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą oraz przyczynić się do tworzenia efektywnych narzędzi pozyskiwania zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo– dydaktycznych.

 

Program skierowany jest do następujących jednostek:

  • uczelnie,
  • jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk,
  • instytuty badawcze,
  • międzynarodowe instytuty naukowe działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Działania, jakie obejmuje finansowanie w ramach programu:

  • zintegrowane projekty i kampanie promocyjno-informacyjne,
  • działania online w mediach społecznościowych,
  • współpraca z blogerami, youtuberami i innymi osobowościami rozpoznawalnymi w sieci internet,
  • pozycjonowanie stron www,
  • kampanie Adwords,
  • uatrakcyjnianie i podnoszenie jakości stron internetowych,
  • dedykowane aplikacje mobilne,
  • e-learning, aplikacje wspomagające kandydatów w rozpoznaniu swoich zainteresowań danym kierunkiem studiów,
  • filmy, prezentujące w atrakcyjnej formie Polskę, region, uczelnię, warunki studiowania.
  • wydawnictwa, broszury, raporty, przewodniki, materiały informacyjne,
  • działania z zakresu PR,
  • kontakty bezpośrednie realizowane w różnorodny sposób zarówno w kraju, jak i zagranicą, np. poprzez zaangażowanie obecnych studentów zagranicznych i absolwentów, wyjazdy do placówek edukacyjnych innych krajów, spotkania, udział w targach edukacyjnych za granicą, konferencje, zjazdy gromadzące grupę docelową bądź osoby, które mogą potencjalnym kandydatom przekazać informacje o ofercie.

 

źródło: NAWA

Autor: Leszek Wojtowicz
Ostatnia aktualizacja: 09.01.2019, godz. 09:03 - Urszula Czyżewska