Dzięki WebQuestowi: Inernet - świat swobody komunikacyjnej? student poszerza swoje wiadomości na temat językowego obrazu świata Internetu. Oprócz tego kształci następujące postawy i doskonali umiejętności:
- kreatywność,
- celowe i skuteczne poszukiwanie pożądanych wiadomości,
- selekcja zgromadzonego materiału,
- analiza i synteza zgromadzonego materiału,
- formułowanie i rozwiązywanie problemów badawczych
- wnioskowanie z podaniem zasadnych argumentów,
- kompetencje społeczne bazujące na współpracy wokół danego kręgu zadaniowego,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność zaciekawienia odbiorcy poprzez kreatywne przekazanie swojej wiedzy,
- integracja w ramach zespołu,
- umiejętności zdobyte podczas tworzenia WebQuestu będą przydatne w późniejszej pracy w szkole; będzie można taką metodą pracować ze swoimi uczniami,
- umiejętność gospodarowania czasem,
- praca nad samodyscypliną i motywacją,
- zdolność łączenia tradycyjnych i nowoczesnych źródeł czy metod pracy,
- rozwijanie umiejętności konstruktywnej krytyki innych uczestników WebQuestu,
- umiejętność obrony własnych poglądów
- umiejętność sprawnego tworzenia blogów
- poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadanie
- poczucie odpowiedzialności za współgrupowiczów.
Autor: Aleksandra Dziak
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2012, godz. 17:42 - Aleksandra Dziak
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2012, godz. 17:42 - Aleksandra Dziak