Projekty zrealizowane w Laboratorium Eksperymentalnym Instytutu Psychologii KUL
Projekty do prac magisterskich
Rok akademicki 2021/2022
Wpływ samoświadomości na zdolność do zachowania równowagi u osób po przyjęciu otwartej versus zamkniętej postawy ciała. Badanie posturograficzne
Zachowania okulograficzne a ocena estetyczna obrazów figuratywnych u osób o różnym poziomie uważności
Wpływ zrozumiałości komunikatu językowego na strategie przetwarzania twarzy
Rok akademicki 2022/2023
Wpływ wielozadaniowości na rozwiązywanie problemów w teście odległych skojarzeń
Wpływ jawnego i ukrytego statystycznego uczenia się na kodowanie informacji w pamięci epizodycznej
Wpływ bodźców przedstawiających środowisko naturalne na regenerację uwagi
Wpływ przekazu audio-wizualnego na emocje i zmiany w postawie ciała. Badanie posturograficzne
Wpływ pory dnia na związek pomiędzy chronotypem a procesami pamięciowymi
Syndrom gotowości anorektycznej a percepcja własnego ciała. Badania kobiet w okresie wczesnej dorosłości
Dynamika stanu złości w reakcji na bodziec afektywny. Moderująca rola cechy złości
Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i samooceny
Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i moralności
Wpływ używania dóbr luksusowych na poczucie szczęścia. Rola konsumpcji na pokaz
Wpływ ekspozycji logotypu luksusowej marki na percepcję produktu
Wpływ perspektywy pierwszoosobowej i trzecioosobowej na poczucie własności ciała kobiet z anoreksją psychiczną
Wpływ procedury ucieleśnienia wirtualnego na poczucie zgodności versus niezgodności płciowej u cispłciowych kobiet
Rok akademicki 2023/2024
Tendencje uwagowe i style przywiązania. Moderacyjna rola wrażliwości na przetwarzanie sensoryczne
Wpływ statystycznego uczenia się na pamięć rozpoznawczą dla bodźców wizualnych
Wpływ percepcji malarskich wizerunków starszych kobiet na doświadczanie wybranych emocji przez młode dorosłe
Efektywność przetwarzania informacji o sobie w zależności od poziomu klarowności koncepcji siebie
Doświadczenie emocjonalne a ocena estetyczna kiczu na przykładzie obrazów malarskich: moderująca rola kompetencji estetycznych
Wokalne wskaźniki pewności samoopisu w zależności od poziomu samooceny
Wokalne wskaźniki pewności samoopisu w zależności od poziomu klarowności koncepcji siebie
Mówienie do siebie a doświadczenie bólu
Projekty do prac doktorskich
Rok akademicki 2023/2024
Rozbieżności Ja relacyjnego w związku romantycznym a satysfakcja ze związku (badanie nr 1)
Ostatnia aktualizacja: 15.11.2024, godz. 15:01 - Mateusz Chwaszcz