Projekty zrealizowane w Laboratorium Eksperymentalnym Instytutu Psychologii KUL

 

Projekty do prac magisterskich

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Wpływ samoświadomości na zdolność do zachowania równowagi u osób po przyjęciu otwartej versus zamkniętej postawy ciała. Badanie posturograficzne

 

Zachowania okulograficzne a ocena estetyczna obrazów figuratywnych u osób o różnym poziomie uważności

 

Wpływ zrozumiałości komunikatu językowego na strategie przetwarzania twarzy

 

Rok akademicki 2022/2023

 

Wpływ wielozadaniowości na rozwiązywanie problemów w teście odległych skojarzeń


Wpływ jawnego i ukrytego statystycznego uczenia się na kodowanie informacji w pamięci epizodycznej


Wpływ bodźców przedstawiających środowisko naturalne na regenerację uwagi

Wpływ przekazu audio-wizualnego na emocje i zmiany w postawie ciała. Badanie posturograficzne


Wpływ pory dnia na związek pomiędzy chronotypem a procesami pamięciowymi


Syndrom gotowości anorektycznej a percepcja własnego ciała. Badania kobiet w okresie wczesnej dorosłości


Dynamika stanu złości w reakcji na bodziec afektywny. Moderująca rola cechy złości

 

Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i samooceny


Wpływ używania dóbr luksusowych na zachowania prospołeczne. Rola poczucia nieautentyczności i moralności


Wpływ używania dóbr luksusowych na poczucie szczęścia. Rola konsumpcji na pokaz


Wpływ ekspozycji logotypu luksusowej marki na percepcję produktu

 

Wpływ perspektywy pierwszoosobowej i trzecioosobowej na poczucie własności ciała kobiet z anoreksją psychiczną


Wpływ procedury ucieleśnienia wirtualnego na poczucie zgodności versus niezgodności płciowej u cispłciowych kobiet

 

Rok akademicki 2023/2024

 

Tendencje uwagowe i style przywiązania. Moderacyjna rola wrażliwości na przetwarzanie sensoryczne

 

Wpływ statystycznego uczenia się na pamięć rozpoznawczą dla bodźców wizualnych

 

Wpływ percepcji malarskich wizerunków starszych kobiet na doświadczanie wybranych emocji przez młode dorosłe

 

Efektywność przetwarzania informacji o sobie w zależności od poziomu klarowności koncepcji siebie

 

Doświadczenie emocjonalne a ocena estetyczna kiczu na przykładzie obrazów malarskich: moderująca rola kompetencji estetycznych

 

Wokalne wskaźniki pewności samoopisu w zależności od poziomu samooceny

 

Wokalne wskaźniki pewności samoopisu w zależności od poziomu klarowności koncepcji siebie

 

Mówienie do siebie a doświadczenie bólu

 

Projekty do prac doktorskich

 

Rok akademicki 2023/2024

 

Rozbieżności Ja relacyjnego w związku romantycznym a satysfakcja ze związku (badanie nr 1)

 

 

Autor: Mateusz Chwaszcz
Ostatnia aktualizacja: 15.11.2024, godz. 15:01 - Mateusz Chwaszcz