Kandydaci składają następujące dokumenty rekrutacyjne na
Studia podyplomowe w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej:
- kwestionariusz zgłoszenia na studia podyplomowe wydrukowany i podpisany po rejestracji elektronicznej, dostępny po zalogowaniu na stronie: https://rekrut.kul.lublin.pl/rktreg.html
- odpis lub potwierdzoną notarialnie (lub w Uniwersyteckim Centrum Studiów Podyplomowych i Doskonalenia Zawodowego KUL) kserokopię dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich,
- oświadczenie o posiadaniu wiedzy z zakresu Pakietu MS Office i dostępu do Internetu,
- zaświadczenie lub oświadczenie o statusie zawodowym,
- orzeczenie o niepełnosprawności w przypadku osoby niepełnosprawnej;
- kserokopię dowodu osobistego,
- życiorys lub CV,
- 2 zdjęcia;
- wypełnioną ankietę:[pobierz];
- zaświadczenie potwierdzające znajomość podstaw programowania (z uczelni o odbytych studiach lub kursach lub kserokopia z indeksu).
W przypadku, gdy którykolwiek z powyższych dokumentów został sporządzony w języku innym niż polski, należy dołączyć tłumaczenie przysięgłe na język polski tego dokumentu.
Zajęcia stacjonarne w ramach w/w studiów podyplomowych w roku akademickim 2014/2015, będą się odbywały wyłącznie w soboty.
Dokumenty należy złożyć w:
Uniwersyteckim Centrum Studiów Podyplomowych i Doskonalenia Zawodowego
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14, PL 20-950 Lublin
tel. 81 445 39 96, fax 81 445 39 97
Collegium Jana Pawła II, pok. 314
Godziny pracy:
- poniedziałek-piątek 8.00-15.30, z przerwą w godzinach 12.00-13.00
- soboty 9.00-12.00
Ostatnia aktualizacja: 22.09.2014, godz. 10:29 - Edyta Wronka