Biuro Karier KUL oraz Koło Naukowe Bezpieczeństwa Narodowego KUL serdecznie zapraszają do udziału w spotkaniu informacyjnym z funkcjonariuszami Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, które odbędzie się 16.03.2022 r. Przedstawiciele lubelskiej Policji omówią etapy postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji oraz pokażą możliwe ścieżki kariery zawodowej.
Stabilność zatrudnienia, szereg uprawnień, pasja, ciekawy charakter służby, ale również ogromna satysfakcja i szerokie możliwości rozwoju przyciągają coraz więcej kandydatów. I choć o przyjęcie do służby stara się dużo osób, nie każdy może zostać policjantem.
Jeśli zastanawiasz się: Jakie wymagania stawiane są kandydatom? Jakie dokumenty aplikacyjne należy złożyć? Czy można studiować i równolegle pełnić służbę w Policji? Jaki jest zakres i sposób przeprowadzania
testu sprawności fizycznej i dlaczego niektórzy go nie przechodzą? Jakie umiejętności i wiedza są szczególnie istotne w pracy policjanta? Jak może wyglądać ścieżka kariery zawodowej? Czy każdy poddawany jest badaniu wariografem? Na jakich stanowiskach można podjąć pracę w charakterze pracownika cywilnego? To spotkanie jest dla Ciebie!
Spotkanie poprowadzą:
kom. Marek Zając z Sekcji Doskonalenia Zawodowego Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Lublinie
podkom. Marzena Bancerz z Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Lublinie
Już teraz wypełnij formularz zgłoszeniowy i zarezerwuj dla siebie miejsce!
Spotkanie kierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych pełnieniem służby w Policji, a zwłaszcza do studentów i absolwentów kierunków prawo, administracja, ekonomia, bezpieczeństwo narodowe, informatyka.
Data: 16.03.2022 r.
Godzina: 11:00 - 13:00
Miejsce: CTW-114
Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Wypełnij poniższy formularz
zgłoszeniowy. Otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem możliwości
udziału w spotkaniu:
Ostatnia aktualizacja: 24.02.2022, godz. 16:15 - Dorota Maj