Celem jest podniesienie kompetencji/kwalifikacji pracowników kadry zaangażowanej w proces kształcenia na 31 kierunkach, łącznie 120 osób, w zakresie:
- wykorzystania nowoczesnych narzędzi dydaktycznych i informatycznych,
- cyfrowych,
- zielonej transformacji,
- projektowania uniwersalnego.
Potrzeba i konieczność ich realizacji wynikają bezpośrednio ze zdiagnozowanych potrzeb. Zajęcia realizowane będą stacjonarnie, hybrydowo i zdalnie, z dodatkowymi godzinami indywidualnych konsultacji–w zależności od potrzeb, co wynika z wcześniejszych doświadczeń Wnioskodawcy. Prowadzone będą przez doświadczonych trenerów, zarówno pracowników naszej Uczelni, jak i z zewnętrznych firm szkoleniowych.
W ofercie projektu znajdują się następujące szkolenia:
Obowiązkowe:
- Szkolenie w zakresie celów 11 (wraz z pakietem fit for 55) i 15 agendy 2030: 8 godzin dydaktycznych
- Tworzenie webinarów, jako formy wspomagającej prowadzenie zajęć: 8 godzin dydaktycznych
Do wyboru (mozna wybrać więcej niż jedno szkolenie):
lp. | Nazwa szkolenia | Liczba godzin szkolenia | Link do badania kompetencji |
Kod QR |
1 | Chat GPT i sztuczna inteligencja - jak z nich korzystać na zajęciach | 8 godzin | KAPK_chat gpt | |
2 | Projektowanie uniwersalne | 16 godzin | KAPK_pu | |
3 | Storytelling | 11 godzin | KAPK_story | |
4 | Wymogi merytoryczne i formalne dot. programu studiów | 10 godzin | KAPK_wmfps | |
5 | Wymogi meryt. i form. kart przedmiotów | 21 godzin | KAPK_wmfkp | |
6 | Warsztat pracy koordynatora kierunku | 16 godzin | KAPK_kk | |
7 | Metody i narzędzia niezbędne w badaniach dydaktycznych | 13 godzin | KAPK_mnbd | |
8 | Refleksja w zajęciach dydaktycznych | 7 godzin | KAPK_ref | |
9 | Design thinking | 20 godzin | KAPK_dt | |
10 | Udzielanie informacji zwrotnej studentom | 8 godzin | KAPK_iz | |
11 | Kim jest nasz student | 11 godzin | KAPK_kjs | |
12 | Stres w pracy nauczyciela akademickiego | 5 godzin | KAPK_stres | |
13 | Szkolenie w zakresie efektywnego łączenia pracy/dydaktyki z życiem prywatnym | 16 godzin | KAPK_pżp | |
14 | Sketchnoting - tworzenie notatek wizualnych oraz metody angażujące studentów lub szkolenie jak zaangażować studentów | 12 godzin | KAPK_sketch | |
15 | Team based learning, project based learning | 5 godzin | KAPK_tblpbl | |
16 | Wystąpienia publiczne | 16 godzin | KAPK_wp | |
17 | Tutoring | 64 godziny | KAPK_tutoring | |
18 | Mentoring | 64 godziny | KAPK_mentoring | |
19 | Kurs mentoringu wraz z superwizją i walidacją - egzamin+certyfikat | 38 godzin | KAPK_mentornig z superwizją | |
20 | Grywalizacja i narzędzia IT w edukacji | 16 godzin | KAPK_grywalizacja | |
21 | Między sztuką a rzemiosłem-na co postawić, aby zaangażować studentów? | 16 godzin | KAPK_szrz | |
22 | Tworzenie webinariów jako foermy wspomagajacej prowadzenie zajęć | 8 godzin | KAPK_web | |
23 | Szkolenia z użyciem RStudio i języka programowania R | 16 godzin | KAPK_Rstudio | |
24 | Przeprowadzenie szkolenia z użyciem oprogramowania RStudio i z użyciem języka programowania | 24 godziny | KAPK_programowanie R | |
25 | Badania molekularne technika Real-time PCR | 24 godziny | KAPK_pcr | |
26 | Kurs cytometrii przepływowej | 16 godzin | KAPK_cytometria | |
27 | Kurs bioinformatyczny dla dydaktyków | 30 godzin | KAPK_bioinformatyka | |
28 | Warsztaty prowadzenie i monitorowanie badań klinicznych | 30 godzin | KAPK_badklin | |
29 | Kurs zaawansowany obsługi narzędzi dydaktycznych cyfrowych w nauczaniu przedmiotów morfologicznych | 16 godzin | KAPK_narzcyfr | |
30 | Kurs IT w szpitalu i gabinecie lekarskim z elementami telemedycyny | 30 godzin | KAPK_IT | |
31 | Warsztaty badania eksperymentalnych | 25 godzin | KAPK_badeksper | |
32 | Język angielski B2 lub wyższy | 40 godzin | KAPK_jang |
Do udziału w szkoleniach zapraszamy nauczycieli akademickich i doktorantów z następujących kierunków:
- administracja I st.
- administracja II st.
- architektura krajobrazu I st.
- architektura krajobrazu II st.
- bezpieczeństwo narodowe I st.
- bezpieczeństwo narodowe II st.
- biotechnologia II st.
- biotechnologia I st.
- dziennikarstwo I st.
- dziennikarstwo II st.
- ekonomia I st.
- ekonomia II st.
- filologia ang. I st.
- filologia ang. II st.
- informatyka I st.
- informatyka II st.
- lingwistyka stosowana I st.
- lingwistyka stosowana II st.
- pedagogika I st.
- pedagogika II st.
- jednolite mgr. pedagogika specjalna
- pielęgniarstwo I st.
- pielęgniarstwo II st.
- położnictwo I st.
- jednolite mgr. prawo
- prawo w biznesie I st.
- prawo w biznesie II st.
- jednolite mgr. psychologia
- zarządzanie I st.
- zarządzanie II st.
Ostatnia aktualizacja: 21.10.2024, godz. 14:28 - Dorota Prokopiak