Pracownicy
Pracownicy działu:
mgr Renata Ludziak- zastępca kierownika p.o. kierownika działu
tel.445 41 50 (w godz. 7.30-15.30)
tel. kom. 690 511 774 (w godz. 7.30-15.30)
e-mail: renalud[at]kul.pl
p. CJPII 231
mgr Krzysztof Pić - kierownik - administrator
tel. 445 41 00 (w godz. 7.00-15.00)
e-mail: trink[at]kul.pl
p. CJPII 213
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami Uczelni:
p. CJPII 213
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami Uczelni:
∗ Gmach Główny,
oraz dbałość o ich sprawne funkcjonowanie
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów,
- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem Gmachu Głównego KUL do sympozjów, konferencji, wystaw, kiermaszy itp.
mgr Anna Dąbrowska- kierownik-administrator
tel. 445 41 03 (w godz. 7.00-15.00)
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów,
- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem Gmachu Głównego KUL do sympozjów, konferencji, wystaw, kiermaszy itp.
mgr Anna Dąbrowska- kierownik-administrator
tel. 445 41 03 (w godz. 7.00-15.00)
tel. kom. 690 511 670 (w godz. 7.00-15.00)
e-mail: adabrow[at]kul.pl
p. CJPII 216
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami:
*Centrum Transferu Wiedzy
*Collegium Iuridicum ul. Spokojna 1
e-mail: adabrow[at]kul.pl
p. CJPII 216
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami:
*Centrum Transferu Wiedzy
*Collegium Iuridicum ul. Spokojna 1
*Collegium Norwidianum
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów poprzez zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
- dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów poprzez zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
- dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych
- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem podległych sobie budynków do sympozjów, konferencji, wystaw, kiermaszy itp.
mgr Jadwiga Kowalik - kierownik- administrator
tel. 445 32 31 (w godz. 7.00-15.00)
mgr Jadwiga Kowalik - kierownik- administrator
tel. 445 32 31 (w godz. 7.00-15.00)
tel. kom. 690 511 612 (w godz. 7.00-15.00)
e-mail: wiga[at]kul.pl
p. CJPII-213
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami:
e-mail: wiga[at]kul.pl
p. CJPII-213
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami:
*Collegium Jana Pawła II
*część płn budynku CJP tj:
- pomieszczenia katedralne WNS (były hotelik KUL)
- pomieszczenia przychodni KUL
- dbałość o sprawne funkcjonowanie budynków
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w budynków
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym obiektu poprzez zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem podległych sobie budynków do sympozjów, konferencji, wystaw, kiermaszy itp.
mgr inż Katarzyna Rembiesa- administrator budynków mieszkalnych
tel. 445 43 93 (w godz. 7.00-15.00)
kom. 690 511 576 w godz. 7.00-15.00
e-mail: katarzyna.rembiesa[at]kul.pl
p. CJPII-231
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami KUL:
*ul. Konstantynów 1, bloki C,E
p. CJPII-231
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami KUL:
*ul. Konstantynów 1, bloki C,E
∗ Dom Ogrodnika
∗ ul. Chopina 29,
∗ ul. Niecała 8
- dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa , porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów, zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
- naliczanie stałych opłat czynszowych w mieszkaniach lokatorskich oraz wprowadzanie aktualnych czynszów
- fakturowanie opłat czynszowych dla mieszkańców administrowanych obiektów
Tomasz Dyjak - kierownik- administrator
tel. 445 49 75 (w godz. 7.00-15.00)
Tomasz Dyjak - kierownik- administrator
tel. 445 49 75 (w godz. 7.00-15.00)
e-mail: tdyjak[at]kul.pl
p. 13 WMP
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami przy ul. Konstantynów 1
p. 13 WMP
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami przy ul. Konstantynów 1
∗ budynek dydaktyczny nr 1 (Pawilon Chemii)- Konstantynów 1 F
∗ budynek dydaktyczny nr 2 - Konstantynów 1 H
oraz dbałość o ich sprawne funkcjonowanie
-dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów, zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
-dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów, zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
mgr Witold Rak- kierownik- administrator
tel. 445 49 75 (w godz. 7.30-15.30)
tel. kom. 690 511 671 (w godz. 7.30-15.30)
e-mail: witold.rak[at]kul.pl
p. 13 WMP
e-mail: witold.rak[at]kul.pl
p. 13 WMP
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektami:
*budynek Interdyscyplinarne Centrum Badań Naukowych ul. Konstantynów 1
*budynek Biotechnologii ul. Konstantynów 1
oraz dbałość o ich sprawne funkcjonowanie,
-dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych,
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów, zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
oraz dbałość o ich sprawne funkcjonowanie,
-dbałość o utrzymywanie bezpieczeństwa, porządku i czystości na terenie administrowanych obiektów i terenów przyległych,
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi w/w obiektów
- utrzymywanie w dobrym stanie technicznym w/w obiektów, zgłaszanie awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem
mgr inż. Małgorzata Maj-Bukowska - specjalista
tel. 445 41 49 (w godz. 7.30-15.30)
e-mail: majbuk[at]kul.pl
p. CJPII- 217
- przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń
- rejestracja faktur zakupowych na dostawy mediów oraz zakupów realizowanych przez Dział Administracji Obiektami
tel. 445 41 49 (w godz. 7.30-15.30)
e-mail: majbuk[at]kul.pl
p. CJPII- 217
- przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń
- rejestracja faktur zakupowych na dostawy mediów oraz zakupów realizowanych przez Dział Administracji Obiektami
- prowadzenie rejestru korespondencji wewnętrznej działu
- zastępowanie administratorów: Gmachu Głównego, Collegium Jana Pawła II
- zastępowanie administratorów: Gmachu Głównego, Collegium Jana Pawła II
mgr Jerzy Kostecki- specjalista
tel.445 32 57 (w godz. 7.30-14.30)
e-mail: jkostecki @kul.pl
p. CJPII-217
- przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzania operatów szacunkowych lokali,
- współpraca z Działem Inwestycji w zakresie koordynacji procesu zawierania umów serwisowych infrastruktury technicznej budynków,
- opracowywanie informacji do planu zamówień publicznych w zakresie usług konserwacji urządzeń technicznych oraz dostaw mediów do budynków (w porozumieniu z Działem Inwestycji),
- współpraca z kierownikami pozostałych obiektów KUL nie wchodzących w strukturę DAO w prowadzeniu bieżących spraw dotyczących problemów technicznych w budynkach,
mgr inż. Katarzyna Jankowska - p.o. kierownika sekcji zieleni
tel. 445 32 13 (w godz. 6.00-14.00)
tel. 445 32 13 (w godz. 6.00-14.00)
tel. kom. 508 900 807 (w godz. 6.00-14.00)
e-mail: pukaluk[at]kul.pl
p. CJPII- 216
e-mail: pukaluk[at]kul.pl
p. CJPII- 216
mgr Oliwia Skurska- samodzielny referent
tel. 445 41 49 (w godz. 7.30-15.30)
e-mail: oliwia.skurska[at]kul.pl
p. CJPII- 217
e-mail: oliwia.skurska[at]kul.pl
p. CJPII- 217
- procedowanie zakupów w dziale
- koordynacja i rozliczanie wewnętrznych usług transportowych
- przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń
- rejestracja faktur zakupowych na dostawy mediów oraz zakupów realizowanych przez Dział Administracji Obiektami