KONFERENCJE
Witamy na stronie dotyczącej organizacji konferencji. Strona powstała z myślą o ułatwieniu procedury organizacji konferencji przez pracowników KUL.
Stanowisko obsługi konferencji funkcjonuje w Dziale Administracji Obiektami KUL w Sekcji ds. Zarządzania Infrastrukturą Lokalową (Collegium Jana Pawła II - 2 piętro - C-216).
Zajmujemy się obsługą konferencji w zakresie:
* kompletowania pełnej dokumentacji tj preliminarz budżetowy konferencji, karta zgłoszenia konferencji, karta uczestnika konferencji.
* rezerwacji i koordynacji terminów konferencji
* wynajmowania sal w ramach konferencji
* wystawiania faktur lub rachunków wewnętrznych za uczestnictwo w konferencjach
W celu uzyskania pw. informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. +48 81 445-32-15
Szanowni Państwo,
Zgodnie z zarządzeniem JM Rektora KUL z dnia 25 września 2020 roku (NR ROP-0101-281/2020) w przypadku organizacji konferencji lub innych wydarzeń w Uczelni lub pod jej patronatem organizator jest zobowiązany uzyskać zgodę Prorektora ds. misji na przeprowadzenie wydarzenia niezależnie od formy (stacjonarna, hybrydowa czy wyłącznie on-line). W związku z powyższym należy każdorazowo poprzez system zgłoszeń e-kul przesłać do Sekcji ds. Zarządzania Infrastrukturą Lokalową informację o uzyskanej zgodzie wraz z oświadczeniem organizatora wydarzenia (załącznik nr 3 w/w zarządzenia).