I stopień
adaptacje_teatralne_i_filmowe_literatury_polskiej_i_swiatowej
analiza_i__interpretcja_dziel_nowych
architekci_wczesnonowozytnej_mysli
czytanie_dramatu__antyk__barok_1
czytanie_dramatu__pozytywizm_i_modernizm
czytanie_dramatu_od_klasycyzmu_do_romantyzmu_
dawni_i_wspolczesni_mistrzowie_sztuk
dialektologia_z_socjolingwistyka_
gramatyka_historyczna_jezyka_polskiego_z_elementami_scs_historii
gramatyka_opisowa_-_fonetyka_i_fonologia
gramatyka_opisowa_-_slowotworstwo
historia_literatury_-_analiza_i_interpretacja_dziel_dawnych_sredniowiecze_-_barok
historia_literatury_-_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_pozytywizm
historia_literatury_-_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_romantyzm
historia_literatury__analiza_-_oswiecenie
historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_-_modernizm
historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_po_1918_r-
jezyk_polski_dla_celow_specjalistycznych_nauka_turystyka_biznes
korespondencja_sztuk_literatura_-_muzyka
korespondencja_sztuk_literatura_-_sztuki_plastyczne_1
krytyka_literacka_i_artystyczna
kultura_polska_dla_studnetow_z_zagranicy
lacina_z_elementami_kultury_antycznej
literatura_i_kultura_w_mediach_i_sieci
literatura_polska_xx_i_xxi_wieku---
literatura_powszechna-sredniowiecze_barok
literatura_powszechna_-_oswiecenie
literatura_powszechna_-_romantyzm_-wypelnione
literatura_powszechna_pozytywizm
podstawy_redakcji_i_korekty_tekstu
podstawy_wlasnosci_intelektualnej
prasa_od_jej_poczatkow__do_wspolczesnosci_-_wybor_zagadnien
problemy_estetyki_literackiej_i_aksjologii
projektowanie_sytuacji_szkolnego_odbioru_tekstow_kultury
proseminarium_szczegolowa_metodologia_pracy_naukowej-_jezykoznawstwo
proseminarium_szczegolowa_metodologia_pracy_naukowej-_literaturoznawstwo
przelamywanie_konwencji_dramatyczno-teatralnych
wybranezagadnienia_zagadnienia_z_poetyki_praktycznej
zaklocenia_jezykowe_i_komunikacyjne_-_podstawy_logopedii_i_neurolingwistyki
zapomniani_-_emigranci_wygnancy_wykluczeni_-_peryferia_literackie
II stopień
adaptacje_literatury_pozytywizmu_i_mlodej_polski
deus_vult_crusades_in_epic_storylines
doktryny_estetyczne_i_literackie
dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_podstawowej
dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_ponadpodstawowej
gram-_funkcjonalna_jezyka_polskiego_cz-1
gramatyka_funkcjonalna_jezyka_polskiego_cz-_2
gry_i_zabawy_w_nauczaniu_jpjo_karta_przedmiotu
jezyk_polski_jako_dziedzictwo_narodowe
kierunki_badan_literackich_w_stanach_zjednoczonych
kradziez_literacka_i_kompilacja
kultura_polska_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego_2
metodologia_badan_nad_jezykiem
mit_i_folklor_w_pismiennictwie_romantyzmu
mlodopolscy_artysci_i_skandalisci
najnowsze_zjawiska_w_literaturze_polskiej
nowoczesne_technologie_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego
przemiany_wspolczesnej_polszczyzny
rozwijanie_sprawnosci_cwiczenia
teatry_alternatywne_lubelszczyzny__wczoraj_i_dzis
wielojezycznosc_polska_dawniej_i_dzisiaj
zaawansowane_technologie_cyfrowe_w_pracy_filologa
Ostatnia aktualizacja: 31.01.2025, godz. 13:27 - Magdalena Grela-Tokarczyk